Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego TECHNIArt sp. z o.o.
Obowiązuje od 13 marca 2019 r.

Zawarcie umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym może nastąpić na dwa sposoby.

Kupujący ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego (TechniArt sp. z o.o. Nowa Bukówka, ul. Rumiankowa 2, 96-321 Żabia Wola).

W przypadku zrezygnowania przez Kupującego z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.

REGULAMIN

§1 Definicje

1. Adres pocztowy - imię i nazwisko lub nazwa instytucji, położenie w miejscowości (w przypadku miejscowości podzielonej na ulice: ulica, numer budynku, numer mieszkania lub lokalu; w przypadku miejscowości niepodzielonej na ulice: nazwa miejscowości i numer nieruchomości), kod pocztowy oraz miejscowość.

2. Adres reklamacyjny:

    TechniArt sp. z o.o.
    Nowa Bukówka

    ul. Rumiankowa 2
    96-321 Żabia Wola

    3. Cennik dostaw – znajdujące się pod adresem skleptechniart.pl w zakładce Dostawa zestawienie dostępnych rodzajów dostawy i ich kosztów.

    4. Dane kontaktowe:

      TechniArt sp. z o.o.
      Nowa Bukówka

      ul. Rumiankowa 2
      96-321 Żabia Wola
      e-mail: biuro@techniart.pl
      tel.: +48 602 733 602; 46 857 83 94; 46 857 83 95

      5. Dostawa – rodzaj usługi przewozowej wraz z określeniem przewoźnika i kosztu wymieniona w cenniku dostaw znajdującym pod adresem skleptechniart.pl w zakładce Dostawa

      6. Dowód zakupu – faktura, rachunek lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku z późniejszymi zmianami i innymi stosownymi przepisami prawa.

      7. Karta produktu – pojedyncza podstrona sklepu zawierająca informacje o pojedynczym produkcie.

      8. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

      9. Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.

      10.Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

      11.Koszyk – lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie produktów na podstawie wyborów Kupującego.

      12.Kupujący – zarówno Konsument, jak i Klient.

      13.Miejsce wydania rzeczyadres pocztowy lub punkt odbioru wskazane w zamówieniu przez Kupującego.

      14.Moment wydania rzeczy – moment, w którym Kupujący lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie.

      15.Płatność – metoda dokonania zapłaty za przedmiot umowy i dostawę wymieniona pod adresem skleptechniart.pl w zakładce Płatności

      16.Prawo konsumenckie – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.

      17.Produkt – minimalna i niepodzielna ilość rzeczy, która może być przedmiotem zamówienia, a która podana jest w sklepie Sprzedającego jako jednostka miary przy określeniu jego ceny (cena/jednostka).

      18.Przedmiot umowy – produkty i dostawa będące przedmiotem umowy.

      19.Przedmiot świadczeniaprzedmiot umowy.

      20.Punkt odbioru – miejsce wydania rzeczy nie będące adresem pocztowym, wymienione w zestawieniu udostępnionym przez Sprzedającego w sklepie.

      21.Rzecz – rzecz ruchoma mogąca być lub będąca przedmiotem umowy.

      22.Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem skleptechniart.pl, za pośrednictwem którego Kupujący może złożyć zamówienie.

      23.Sprzedający:

        TechniArt sp. z o.o.
        Nowa Bukówka

        ul. Rumiankowa 2
        96-321 Żabia Wola

        NIP: 5210520323, REGON: 012523757
        zarejestrowany w KRS pod numerem: 0000083899
        KONTO BANKOWE: 83 1050 1025 1000 0090 3031 2632

        24.System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego, potocznie określany Internetem.

        25.Termin realizacji – podana na karcie produktu liczba godzin lub dni roboczych.

        26.Umowa – umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku w przypadku Konsumentów i umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku w przypadku Kupujących.

        27.Wada – zarówno wada fizyczna, jak i wada prawna.

        28.Wada fizyczna – niezgodność rzeczy sprzedanej z umową, a w szczególności jeśli rzecz:

          a. nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

          b. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Konsumenta,

          c. nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował w sposób wyraźny Sprzedającego przy zawarciu umowy, a Sprzedający nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

          d. została Konsumentowi wydana w stanie niezupełnym;

          e. w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedającego lub osobę trzecią, za którą Sprzedający ponosi odpowiedzialność; wada nie występuje, jeżeli Klient lub osoba trzecia, działająca na jego zlecenie zastosowała, wykorzystała lub użyła Produkt niezgodnie z instrukcją otrzymaną od Sprzedającego;

          f. nie ma ona właściwości, o której zapewniał producent; nie dotyczy to jednak użycia Produktu niezgodnie z instrukcją otrzymaną od Sprzedającego.

            §2 Warunki ogólne

            1. Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.

            2. Miejsce wydania rzeczy musi znajdować się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

            3. Sprzedający jest zobowiązany i zobowiązuje się świadczyć usługi i dostarczać rzeczy wolne od wad.

            4. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.

            5. Wszelkie terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego, czyli termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia, a jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło.

            6. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w postaci:

            a. potwierdzenia zamówienia poprzez wysłanie na wskazany adres e-mail: zamówienia, faktury pro forma, a w przypadku Konsumenta informacji o prawie odstąpienia od umowy oraz wzoru formularza odstąpienia od umowy w wersji pdf;

            b. dołączenia do zrealizowanego zamówienia, wysłanego do wskazanego miejsca wydania rzeczy wydrukowanych: dowodu zakupu, a w przypadku Konsumenta, informacji o prawie odstąpienia od umowy, wzoru formularza odstąpienia od umowy.

              §3 Zawarcie umowy i realizacja

              1.Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.

              2. W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien wykonać co najmniej następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:

              a. dodanie do koszyka produktu;

              b. wybór rodzaju dostawy;

              c. wybór rodzaju płatności;

              d. wybór miejsca wydania rzeczy;

              e. złożenie w sklepie zamówienia poprzez użycie przycisku „Zamawiam i płacę”.

              3. Informacji o produktach zamieszczonych w Sklepie w razie wątpliwości nie uważa się za ofertę, lecz za zaproszenie do zawarcia umowy. Nie stanowią one również zapewnienia Sprzedającego.

              4. Zawarcie umowy z Kupującym następuje z chwilą potwierdzenia złożonego zamówienia przez Sprzedającego, o czym informuje on Kupującego w terminie do 48 godzin od złożenia zamówienia.

              5. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

              6. Sklep umożliwia Kupującemu dokonanie płatności za zamówiony towar w następujących formach:

              a) gotówką w siedzibie sklepu

              b) przelewem bankowym

              c) płatność online za pośrednictwem przelewu elektronicznego

              d) płatność online za pomocą karty płatniczej:

              · Visa

              · Visa Electron

              · MasterCard

              · MasterCard Electronic

              · Maestro

              7. Realizacja zamówienia Konsumenta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zawarciu umowy i zaksięgowaniu wpłaty Konsumenta na koncie Sprzedającego, co powinno nastąpić w terminie 30 dni od złożenia zamówienia. Jeżeli Kupujący nie był w stanie spełnić świadczenia z nie swojej winy powinien niezwłocznie poinformować o tym Sprzedającego.

              8. Realizacja zamówienia Klienta może być uzależniona od dokonania wpłaty całości lub części wartości zamówienia lub uzyskania limitu kredytu kupieckiego co najmniej o wartości zamówienia lub zgody Sprzedającego na wysłanie zamówienia za pobraniem (płatnego przy odbiorze).

              9. Czas realizacji zamówienia Kupującego, w przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, liczony jest od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji dokonanej transakcji.

              10. Wysłanie przedmiotu umowy następuje w terminie określonym na karcie produktu, a dla zamówień złożonych z wielu produktów w najdłuższym terminie z określonych na kartach produktów. Bieg terminu rozpoczyna się z chwilą realizacji zamówienia.

              11. Zakupiony przedmiot umowy jest wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży wysyłany wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego w zamówieniu miejsca wydania rzeczy, wraz z dołączonymi załącznikami, o których mowa w §2 pkt 6b.

                §4 Prawo do odstąpienia od umowy

                1. Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.

                2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

                3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu dostępnym pod adresem skleptechniart.pl w zakładce Formularz zwrotu lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.

                4. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na adres e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

                5. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

                6. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

                7. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.

                8. Konsument nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1. Prawa konsumenckiego.

                9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej.

                10. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.

                11. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

                12. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną za pomocą karty płatniczej, Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej, z której dokonano płatności.

                13. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

                14. Konsumentowi zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:

                a. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy;

                b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

                c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

                d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

                e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

                f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

                g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedający nie ma kontroli;

                h. w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedający do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedający świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

                i. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

                j. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy
                o prenumeratę;

                k. zawartej w drodze aukcji publicznej;

                l. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

                m. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedającego
                o utracie prawa odstąpienia od umowy.

                  §5 Rękojmia i gwarancja oraz odpowiedzialność za szkodę

                  1. Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).

                  2. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia).

                  3. W przypadku umowy z Konsumentem jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.

                  4. Stwierdzając wadę, Konsument powinien dokonać niezwłocznej dokumentacji fotograficznej rzeczy sprzedanej.

                  5. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:

                  a. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;

                  b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy;

                    chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

                    6. Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.

                    7. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna, jak również wtedy, gdy zachodzą okoliczności wymienione w art. 38 Prawa konsumenckiego.

                    8. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również:

                    a. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;

                    b. żądać usunięcia wady.

                      §6 Bezpieczeństwo danych osobowych

                      1. Administratorem danych osobowych Kupujących jest TECHNIArt Sp. z o.o, ul. Rumiankowa 2, Nowa Bukówka k. Warszawy, 96-321 Żabia Wola „Sprzedający”. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z zawieraniem lub wykonywaniem umów i w celu marketingu produktów i usług oferowanych przez Sprzedającego, zgodnie z Rozporządzeniem UE 2016/679 oraz ustawą o ochronie danych osobowych.

                      2. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych które jej dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także prawo do przenoszenia danych.

                      3. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.

                      4. Kategorie odbiorców danych przekazanych przez Kupującego: „podmioty współpracujące” t.j. firmy, których Sprzedający jest właścicielem lub które kontroluje lub firmy, które znajdują się wraz ze Sprzedającym pod wspólną kontrolą lub pozostają ze Sprzedającym w stałej współpracy, takie jak banki, firmy inwestycyjne, audytorzy, firmy dostarczające inne usługi finansowe, firmy informatyczne, doradcze, dostawcy lub firmy kurierskie.

                      5. Świadczenie przez Sprzedającego usług na rzecz Kupującego może wymagać przekazania danych osobowych Klienta podmiotom świadczącym usługi na rzecz Sprzedającego w innych krajach, w tym w krajach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. W przypadku przekazania danych osobowych do krajów które nie zapewniają odpowiedniego stopnia ochrony danych osobowych Sprzedający stosuje zabezpieczenia w postaci standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską. Osoba, której dane osobowe dotyczą ma możliwość uzyskania kopii jej danych.

                      6. Dane osobowe będą przechowywana przez okres 6 lat z zastrzeżeniem obowiązujących przepisów prawa lub do czasu wygaśnięcia wszelkich roszczeń wynikających z zawartej umowy lub zakończenia postępowań sądowych i administracyjnych.

                      7. Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy ze Sprzedającym a osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania a w przypadku braku podania danych Sprzedający nie jest w stanie wykonać umowy z klientem.

                      8. Sprzedający może stosować mechanizm zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowanie w celu poprawienia skuteczności podejmowanych działań marketingowych.

                        §7 Postanowienia końcowe

                        1. Żadne z postanowień́ niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego. Nie może być́ również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporzadkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.

                        2. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Kupującego pod adresem skleptechniart.pl w zakładce Regulamin. W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Kupującego obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia. Za wyjątkiem sytuacji, kiedy Konsument uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.

                        3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne, jeśli Konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej.

                           (Nowa Bukówka, 13.03.2019)


                          Oświadczenie o odstąpieniu od umowy wersja pdf

                          Oświadczenie o odstąpieniu od umowy wersja odt 

                          Oświadczenie o odstąpieniu od umowy wersja doc

                          Regulamin sklepu internetowego wersja pdf